Nyomtatványok biztosítása és szerződések kezelése

Ajánlott nyomtatványok ingatlanirodáknak

Nyomtatványainkat a törvényi előírásoknak megfelelően folyamatosan frissítjük, emellett biztosítjuk a dokumentumok elektronikus tárolását is.

Ingatlan nyilvántartó rendszerünkben több funkciót is biztosítunk a nyomtatványok és szerződések használatára.

 

 

1. Szoftverünkből az alábbi nyomtatványok érhetők el / tölthetők le:

 

  • Megbízási szerződés

 

  • Megtekintési elismervény

 

  • Vételi szándéknyilatkozat

 

  • Pmt. nyomtatványok (kiemelt közszereplői nyilatkozat, ügyfél átvilágítási adatlap, stb...)

 

  • Birtokbaadási jegyzőkönyv

 

  • Adatkezelési tájékoztatók

 

  • Érdekmérlegelési tesztek

 

  • Stb…

 


 

2. Az ügyviteli rendszerünkbe saját irodád által használt nyomtatványokat is tudsz feltölteni, így bármikor használhatod azokat te is és az üzletkötőid is:

 

  • Elektronikus szerződéskötéskor

​​​​​​​

  • Megtekintési nyilatkozat nyomtatása esetén

​​​​​​​

  • Amennyiben otthonról dolgozol, akkor is bármikor hozzáférhetsz irodád nyomtatványaihoz

 

  • Stb...

 


 

3. Az ingatlanokhoz feltöltött nyomtatványokat és / vagy szerződéseket GDPR törvényi kötelezettség szerint 5 évig, míg a Pmt. szerint 8 évig megőrízzük elektronikusan.

 

 

 

Válaszd a teljeskörű ingatlanközvetítői szoftverünket, hogy élvezhesd a jogilag is biztonságos ingatlanközvetítés előnyeit!

 

 

Lépj velünk kapcsolatba!



^