Értesítő rendszer megbízók és cégvezetők részére
A napló - értesítő rendszerünk segítségével betekintést nyújthatsz a megbízódnak az értékesítési folyamat lényeges lépéseibe.
Miért jó, hogyha a megbízód emailben folyamatosan tájékoztatva van?
- Ingatlan nyilvántartó szoftverünk lehetőséget biztosít arra, hogy a jövőben bekövetkező - értékesítést befolyásoló - lényeges lépésekről, eseményekről automatikus tájékoztatást küldhessünk emailben a megbízónak.
- Ilyen események például: a hirdetési oldalakon való megjelenés, ajánlatküldés, kiajánlás, megtekintés, kép vagy hirdetési szöveg módosítása, stb...
- Az automatikus értesítések között van amit azonnal, az esemény bekövetkeztekor megkap a megbízó (pl.: ajánlatban kiküldték az ingatlanát egy kereső ügyfélnek), és van amit csak éjszakai összesítő levélben küldünk (pl.: hirdetési oldalakon való megjelenés). Illetve lehetőséged van napi, heti vagy havi összesítőt is küldeni a megbízódnak.
- Az ügyviteli rendszerünkben az ingatlanhoz tartozó Eseménynapló a már bekövetkezett eseményeket tudja időrendi sorrendben listázni, ami a teljes értékesítési időszakra nyomtatható formában is elérhető.
A legfontosabb előnyök:
- Megbízónak hasznos, mert: Tudja az automatikus értesítők által, hogy folyamatosan dolgozol az ingatlana értékesítésén.
- Neked hasznos, mert: Automatizált folyamattal, nagyobb erőfeszítés nélkül mutathatod megbízódnak, hogy folyamatosan dolgozol az ingatlana értékesítésén. Továbbá ha esetleges vitás, peres helyzet alakul ki, akkor az automatikusan dokumentált, naplózott ügymenet segítheti a vitás helyzet megoldását.
- Üzletnek: Profibb ingatlanközvetítés, több kiajánlást vagy visszatérő ügyfelet hozhat.
Ez a szolgáltatás gyakorlatilag megoldja az ingatlanszakma egyik legnagyobb problémáját, hogy az ügyfelek nem tudják, mit csinál az ingatlanos a pénzükért! Itt a lényeges lépések láthatóak és dokumentáltak, ez hatalmas bizalmat épít!
Miért jó a cégvezetőnek, ha be van kapcsolva a napló-értesítő szolgáltatás?
- Ügyviteli és cégirányítási rendszerként beépül az üzletkötők és cégvezetők napi ügyviteli folyamatának ellenőrzésébe.
- A cégvezetők automatikus email értesítéseket kaphatnak, ha az üzletkötők valamilyen lényeges cégvezető által elvárt folyamatot (tulajodni lap megismerése, alaprajz készítése, képek feltöltése, megbízási szerződés leadása, stb...) nem végeztek el.
Ez a szolgáltatás gyakorlatilag egy "láthatatlan asszisztens" nem csak az üzletkötőnek, de a cégvezetőnek is! Automatikusan figyeli, hogy az üzletkötők csinálják-e a dolgukat, és azonnal szól, ha valami lényeges lépés kimarad.
Válaszd a teljeskörű ingatlanközvetítői ügyviteli rendszerünket és használd a napló-értesítő funkciót ügyfeleid automatikus értesítésére!